در این اینفوگرافی، به [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.] و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از بالا نگاه می‌کنیم و 6 مزیت برتر آن‌ها را می‌شماریم. شبکه‌های اجتماعی بستری مناسب برای همراهی و همدلی با مشتری و ایمیل مارکتینگ یکی از به صرفه‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است.
با 6 مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی همراه باشید:
متن اینفوگرافی:
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: می‌تواند تعداد زیادی لایک، Follower و طرفدار برایتان بیاورد!
  • ایمیل مارکتینگ: به راحتی می‌توانید یک بانک ایمیل جمع‌آوری کنید.


  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: به سادگی می‌توانید با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کنید.
  • ایمیل مارکتینگ: فرصت خوبی را برای تعامل و درک تعداد زیادی مخاطب و مشتری به شما می‌دهد.


  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یک راه‌ حل اثرگذار برای خرید کردن دوباره و دوباره مشتریان است!
  • ایمیل مارکتینگ: برای شناساندن برندتان بسیار کارساز است.



  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های بازاریابی است.
  • ایمیل مارکتینگ: هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی مستقیم پرداخت می‌کنید.


  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: به [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.]سایت‌تان کمک می‌کند (به خصوص Google Plus)
  • ایمیل مارکتینگ: با رعایت اصول آن، می‌تواند ابزاری مناسب برای بازی برد-برد شما با مشتریان باشد.


  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: کمپین‌ها را به سادگی می‌توانید ارزیابی کنید.
  • ایمیل مارکتینگ: کلی ابزار رایگان برای ارزیابی کمپین‌هایتان وجود دارد.