[تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.]
شما نیاز دارید که خیلی سریع درآمد داشته باشید


اگر شما می خواهید زود پول دربیاورید شروع یک کار [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.] کار بسیار اشتباهی است. ساخت یک [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.] یک فرآیندی است که نیاز به ماه ها تحقیق دارد و شاید سال ها طول بکشد که شما بتوانید به درآمدزایی برسید. زیرا واقعیت امر این است که بدون انجام یک تحقیق جامع شما نمی توانیدد نتیجه لازم را به دست آورید و ممکن است که سر خورده شده و دیگر نتوانید به این کار ادامه داده و آن را نیمه کاره رها کنید.
کسب در آمد فوق العاده برای شما با یک سیستم از پیش ساخته شده ، یک رویای خام بیش نیست. همانند دیگر مشاغل ممکن، تجارت الکترونیک نیز زمان زیادی را نیاز دارد تا بتواند رشد کند. همچنین شما باید بتوانید تصمیمات بلند مدت و استراتژی های مشخصی را برای سرمایه گذاری و کسب درآمد در بازه های زمانی کوتاه داشته باشید.
شما به ضمانت نیاز دارید.

در جهان سرمایه گذاری امروز هیچ راه کار تضمین شده ای برای کسب درآمد و سرمایه گذاری و جود ندارد. تنها جایی که می توانید این ضمانت را پیدا کنید تجربه خودتان می باشد. شما باید حدس بزنید و یک شغل را به آزمایش قرار دهید. شما برای این کار نیاز دارید که یک استراتژی مشخص داشته و بر طبق آن سعی کنید تا تجارت خود را رونق بخشید.
تحقیقات کامل و حرفه ای انجام دهید و بر اساس آنها تصمیمات درست را اخذ نمایید.

این تنها گزینه ای است که شما دارید. و اگر شما برای چیزی که کار نمی کند تلاش کنید. آنگاه شما مسلما آن را آغاز نخواهید کرد.
شما نمی خواهید گامی به سوی عقب بردارید.

راه اندازی یک تجارت نیاز به صرف هزینه هایی از نوع زمان وپول دارد. اگرشما قدرت این نوع سرمایه گذاری ها را نداشته باشید آنگاه شما نباید یک چنین سرمایه گذاری را شروع نمایید. داستان هر تجارت موفقی به میزان سرمایه گذاری آن شرکت یا شخص مرتبط می باشد.
شما دانای وب نیستید.

امروزه [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.] تجارت الکترونیک یا فروشگاه اینترنتی در مقایسه با سالیان قبل تر با توجه به وسایل و امکانات موجود کار زیاد سختی نمی باشد. فروشگاه سازهای زیادی وجود دارند که شما می توانید از آنها برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید. شما حتی نیازی به داشتن دانش برنامهه نویسی ندارید و با کمی اطلاعات در مورد وب می توانید این کار را انجام دهید. حتی اگر شما فقط توانسته باشیدیک حساب کاربری ایمیل یا فیسبوک ایجاد کرده باشید به همان راحتی می توانید سایت خود را با [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.] مدیریت نمایید.
دلسرد نشوید

اخبار خوبی داریم: حتی اگر شما در موقعیت خوبی برای راه اندازی یک تجارت نیستید نباید نگران باشید زیرا شما کم کم می توانید خود را به آن سطح مورد نظر برسانید. شما به راحتی می توانید از همان دانش کمی که دارید نیز به درستی استفاده کرده و برای جذب سرمایه های زودبازده کاری خود اقدام نمایید.
صرف زمان زیاد برای ارائه خدمت یا محصول

وقتی که شما شروع به جذب مخاطب می کنید شما می توانید اطلاعات لازم را برای محصولات فروشگاه در اختیار افراد قرار دهید حتی بدون اینکه لازم باشد شما آن محصول را به فروش برسانید. شما با این روش می توانید تعداد مخاطبان خود را بالا برده و پس از اینکه محبوبیت لازم را به دست آوردید و بازدیدکنندگان به محتواهای شما اعتماد کردند و از لحاظ علمی توانستید در بین آنان خود را به عنوان یک مرجع معرفی کنید آنگاه می توانید کم کم محصولاتی را که قبلا نداشته اید نیز به وب سایت خود اضافه نمایید.
حل مشکلات غیر مهم

بیشتر تجارت های الکترونیک وقت خود را صرف مسائلی می کنند که از دید مخاطبان آنها ارزشی ندارد. به همین دلیل شما باید به دنبال جذب مخاطب بیشتر باشید نه اینکه به حل مشکلات بپردازید.
واقعا به حرف های مشتریان خود گوش کنید

بهتر است که نظرات کاربران و مشتریان خود در موردتجارت الکترونیک را جویا شوید و از آنها بخواهید تا اگر فرصت کافی دارند فرم های نظر سنجی شما را تکمیل نمایند. این کار را مخصوصا برای مشتریانی که از شما خرید کرده اند نیز انجام دهید. زیرا آنها می توانند نقش بیشتری را در راضی کردن مشتریان دیگر برای خرید داشته باشند. شما باید به حرف آنها گوش کنید زیرا آنها مشتریان شما هستند و بدون مشتریان شما دیگر تجارتی نخواهید داشت.
به اندازه کافی متفاوت نبوده اید.

با وجود تعداد فراوان صاحبان تجارت الکترونیک شما کار سختی در جذب مشتری دارید. به همین دلیل باید به گونه ای عمل کنید که بتوانید آنها را متقاعد کنید شما را برای خرید انتخاب نمایند. این کار در بین بلاگر ها بسیار شیوع دارد . آنها وقتی وارد موضوعات مهم می شوند برای تامین [تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند لینکها را مشاهده نمایند.]ی خود به سراغ مقالات دیگر رفته و از آنها کپی برداری می کنند. آنها در آن لحظه احتمالا به این فکر می کنند که اگر این مطلب برای انها مفید بوده پس برای من نیز مفید است. و وقتی خواننده گان مقاله شما را می بینند که قبلا در جایی دیگر آنها را دیده اند از خود می پرسند چرا این شخص برای مقاله وقت نگذاشته است؟ هر وقت شما توانستید به این سوال جواب دهید آنگاه متوجه اهمیت آن می شوید.
انتخاب عنوانی که شما به آن اهمیت نمی دهید

باید این نکته را در نظر داشته باشید که شما مقالات خود را نباید بر اساس سلیقه ها و علایق شخصی خود بنویسید و یا اینکه تیتر آنها را این گونه انتخاب کنید. بلکه شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که مقالات شما باید براساس تجارت و کسب و کار شما باشد و همچنین باید در نظر داشته باشید که مقالات رقبای شما به چه صورتی می باشد و سعی کنید در این زمینه هم اصول رقابت با آنها را رعایت نمایید.